Pethouse
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortaleIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Koetjes en kalfjes en andere

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimedo okt 25, 2007 11:55 pm

Nee niet ditjes en datjes, echt koetjes en kalfjes Razz en andere boerderij dieren. Ik zit namenlijk op een zorgboerderij, doe er 2 dagen per week vrijwilligerswerk Smile ik help met het voeren van de dieren enzo en andere werkzaamheden. Is wel leuk. En ook lopen er wat mensen rond die wat minder slim zijn Razz en een lichte beperking hebben of een verstandelijke handicap, maar ze kunnen wel allemaal lopen, maar functioneren lager, en die houden vaak van dieren, dus de hele dag kunnen ze tussen de dieren zitten.

Ik maak zo nu en dan ook foto's. Ook worden er veel jonge dieren geboren, in het voorjaar natuurlijk nog meer, maar er is van de week (vorige week) van woensdag op donderdag een limousine kalfje geboren Very Happy Een stiertje. Echt schattig, ik moet daar natuurlijk meteen een foto van maken Razz dus die heb ik natuurlijk ook gemaakt, dus bij deze:

Koetjes en kalfjes en andere Dsc04387hf9

Schattig he? Het is dus een stiertje en hij heet Godzuki (spreek uit: gotzoeki) (grappige naam he? Razz ik heb em niet verzonnen)

Er komen binnekort vast nog wel wat meer foto's Wink maar voor nu alleen ff deze Smile


Laatst aangepast door op ma okt 29, 2007 12:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
akuna

akuna


Vrouw Aantal berichten : 18
Leeftijd : 26
Registration date : 18-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimeza okt 27, 2007 4:02 pm

leuk hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
dogg_Dream

dogg_Dream


Vrouw Aantal berichten : 20
Leeftijd : 27
Registration date : 01-10-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimedi nov 06, 2007 9:18 pm

schattig ik weet hoe erg die beesten op je vingers kunne sabbelen! Laughing bij opa en oma hebben ze ook koetjes en kalfjes leuk lijkt me dat vrijwilligers werk daar tijgertje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimedi nov 06, 2007 10:23 pm

Yah dat is ook wel leuk Meekie Wink Tis altijd wel gezellig Smile de mensen zijn allemaal erg aardig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimeza nov 17, 2007 2:21 pm

Als je daar op die zorgboerderij bent krijg je ook vaak een eigen kalfje Razz niet dat je die mee naar huis mag nemen, hihi Laughing maar daar gewoon een eigen kalfje die je dan de fles mag geven Very Happy En aangezien ik er al een tijdje ben maar nog geen eigen kalfje had was het nu mijn beurt om een eigen kalfje te krijgen Very Happy. Dus dat is nu dan ook gebeurd, Donderdag eind van de middag hebben ze haar opgehaald. Het is een blaarkop(je) dat is een soort.

Ze worden meestal naar de persoon zelf genoemd van wie het kalfje is, maar ik vind dat niet zo leuk dus ik heb haar Moos genoemd Razz

Op deze foto is ze 10 dagen oud
Koetjes en kalfjes en andere Moosjexi2
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimedo nov 22, 2007 11:33 pm

Ik heb hier nog weer een filmpje van mijn kalfje die ik het flesje met melk geef Very Happy

Koetjes en kalfjes en andere Th_MOV04483

En dit heb je vast nog nooit gezien Razz een zittend paard Laughing

Koetjes en kalfjes en andere Dsc04049wz0

Dit is Aust, of Ast hoe je et ook schrijft Razz een ijslander, die ook op de zorgboerderij staat, en er is ook nog een andere ijslander: Antvarie of hoe je dat ook schrijft Razz Ze (degene van wie de ijslanders zijn) doen therapie met ze, voor kinderen met gedragsstoornis ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Administrator
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 182
Leeftijd : 30
Registration date : 15-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimevr nov 23, 2007 12:11 am

lief dat je vrijwilligerswerk doet
en die kalfjes en ijslander zijn echt snoezig Razz

maar een sittend paard heb ik wel al gezien Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.clicboard.com
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimevr nov 23, 2007 12:21 am

oke dan Razz hihi. Maar et zijn er vast niet veel die dat echt wel es gezien hebben Razz Maar voor als nog is het een grappige foto. Laughing

Ja ze zijn zeker wel lief allemaal Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
lucky
Moderator
lucky


Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 31
Registration date : 18-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimezo nov 25, 2007 3:02 am

echt lieve dieren Wink Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
*Tijgertje*
Moderator
*Tijgertje*


Vrouw Aantal berichten : 272
Leeftijd : 41
Registration date : 16-09-07

Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitimedo dec 06, 2007 10:28 am

ja zekers lief Very Happy. Me kalfje Moosje, is vandaag pcies 1 maand oud Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Koetjes en kalfjes en andere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Koetjes en kalfjes en andere   Koetjes en kalfjes en andere Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Koetjes en kalfjes en andere
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pethouse :: Overig :: Fotoboek-
Ga naar: