Pethouse
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortaleIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Troy

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Bjorn-mans

Bjorn-mans


Man Aantal berichten : 8
Leeftijd : 31
Registration date : 17-09-07

Troy Empty
BerichtOnderwerp: Troy   Troy Icon_minitimedi sep 18, 2007 4:45 pm

wie kent deze prachtige film?
de nieuwe verfilming van het verhaal van de oorlog met troy

Door de eeuwen heeft de mens oorlog gevoerd. Soms voor glorie, soms voor eer of voor liefde.
In het oude Griekenland leidt de passie tussen de twee meest legendarische geliefden uit de geschiedenis, Paris de prins van Troje (ORLANDO BLOOM) en Helena (DIANE KRUGER) de koningin van Sparta, tot een oorlog die de beschaving zal verwoesten.
Wanneer Paris Helena bij haar echtgenoot Koning Menelaos (BRENDAN GLEESON) wegkaapt, vat de koning dit op als een ontoelaatbare belediging die hij niet kan dulden. Familietrots schrijft voor dat een belediging aan het adres van Menelaos tevens geldt voor zijn broer Agamemnon (BRIAN COX). De machtige koning van Mycene zal de onverslagen stammen van Griekenland verenigen om Helena terug te winnen ter verdediging van de eer van zijn broer.
In werkelijkheid wordt Agamemnon's streven naar eer beïnvloed door zijn overweldigende hebzucht. Hij wil de macht over Troje om de heerschappij over zijn nu al kolossale rijk zeker te stellen.
De ommuurde stad, geleid door Koning Priamos (PETER O'TOOLE) en verdedigd door de machtige Prins Hektor, (ERIC BANA) is een citadel dat geen leger nog heeft kunnen breken.
Eén man alleen heeft de sleutel tot de overwinning en de ondergang van Troje. Het is Achilles (BRAD PITT) de grootste krijger op aarde.
Arrogant, rebellerend en ogenschijnlijk onzichtbaar heeft Achilles geen verantwoordelijkheid aan niets of niemand, af te leggen alleen aan zijn eigen glorie. Het is die onverzadigbare honger naar eeuwige roem die hem leidt tijdens deze aanval onder de vlag van Agamemnon. Maar de liefde zal zijn uiteindelijke lot bepalen. Twee werelden trekken ten strijde voor eer en macht. Duizenden zullen het leven laten in de jacht op de overwinning. En voor de liefde zal een natie met de grond gelijk gemaakt worden.

Het verhaal over de oorlog die liefde met zich mee kan brengen
en de sluwe list van het houten paard

en natuurlijk met goede acteurs Razz

de site
http://www.nl.warnerbros.com/movies/troy/

daarop kun je ook een trailer bekijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Administrator
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 182
Leeftijd : 30
Registration date : 15-09-07

Troy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Troy   Troy Icon_minitimedi sep 18, 2007 6:08 pm

mooie film
heb ik op DVD Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.clicboard.com
lucky
Moderator
lucky


Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 31
Registration date : 18-09-07

Troy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Troy   Troy Icon_minitimedi sep 18, 2007 7:57 pm

Een erg leuke film,ook ik heb hem op DVD en het is 1 van mijn favorieten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
power

power


Vrouw Aantal berichten : 94
Leeftijd : 26
Registration date : 02-10-07

Troy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Troy   Troy Icon_minitimewo okt 03, 2007 2:51 pm

ik vind het ook wel een leuke film ik heb hem ook op dvd
Terug naar boven Ga naar beneden
Streepje

Streepje


Man Aantal berichten : 112
Leeftijd : 28
Registration date : 17-09-07

Troy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Troy   Troy Icon_minitimedo okt 11, 2007 5:55 pm

ja prachtig ik heb hem gezien mijn leerkracht dacht er over om die film te bekijken voor geschiedenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Troy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Troy   Troy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Troy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pethouse :: Overig :: Films-
Ga naar: